Cookies verbeteren de gebruikerservaring op onze site. Is dat akkoord? Akkoord Instellingen

Klachten

Ondanks al onze inzet en deskundigheid kan het toch zijn dat u niet tevreden bent over het product of de service van Tegelboerderij.nl.
Is dit het geval, dan verzoeken wij u vriendelijk dit zo snel mogelijk aan ons door te geven, zodat we in de gelegenheid worden gesteld om een oplossing te zoeken of een eventuele fout te herstellen.

Klachten op reeds verwerkte producten kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij adviseren u om de verpakking te bewaren, zodat het tintnummer en de productiedatum gemakkelijker te achterhalen is.

Neem de volgende verwerkingsvoorschriften voor tegels en mozaiek in acht:

-          Gebruik tegels van dezelfde productiedatum en/of tintnummer.

-          Verwerkt tegels vanuit verschillende verpakkingen door elkaar.

-          Plaats geen tegels met afwijkende maat, kleur/tint of kwaliteit.

-          Reclamaties op verwerkte materialen met zichtbare productiefouten en/of verschillen worden niet in behandeling genomen (verwerkt = geaccepteerd).

-          Bewaar alle verpakkingen voor product/kleur/tint referentie tot na verwerking.

Klacht indienen:
Stuur een brief aan:
Tegelboerderij.nl
T.a.v. klantenservice
Kantje 42
5388 XB  Nistelrode

Of

Mail naar: info@tegelboerderij.nl

Na ontvangst van uw schriftelijke klacht, ontvangt u binnen 14 werkdagen een reactie.
Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw klacht netjes op te lossen.

Mochten we er samen niet uit kunnen komen, dan kunt u contact opnemen met het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Shop veilig
Veilig betalen
Bezorgd door: